Vilken seg dag!

Fan vilken seg dag det har varit på jobbet. Eller seg o seg, jag har varit seg. så jävla trött och allmänt hängig. Men det är inte så konstigt med tanke på min diet.. Snart... snart går det över o jag är i ketos! Då jävlar förbräns det fett vill jag lova..Sen fryser jag till o från.

Vad jag längtar den dagen då jag är nöjd med min vikt. o vad kul att kläpå sig i snygga kläder. När jag städar eller gör ngt för mig själv, dagdrömmer jag väldigt ofta! Sen vet jag inte vad jag ska hitta på när jag har nått mitt delmål, vilket är om X antal kilo. Ni lär märka det :) Men ngt måste jag ge mig själv. Hm.. Ge förslag.


Nova, mammas fisunge. Igårkväll när jag kom hem från jobbet, hade hon drömt en mardröm. Hon låg i våran säng tillsammans med hennes pappa Krille. Jag kom in och la mig brevid och Krille gick ut för att fortsätta med crossen. Då säger nova... : mamma, min mamma samtidigt som hon smeker mig på kinden. Tror ni att jag somna gott på kvällen sen? Men i morse dög jag inte över huvudtaget. Inte heller hennes pappa. Då var det farbror som gällde. Men en hejdå puss fick ja :)


Hörs ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0