Power!

Hej o hallå..


Cambridgekuren ala 3 har verkligen fungerat på mig! Jag har klarat av dag fyra ( om ngra timmar) och det går skitbra. När jag kom hem från jobbet så började jag möblera Novas rum o damma o städa o greja.. Småplockat lite här o var. Idag har det varit skitbra. Ska kissa ketossticks i morgon så jag får se om jag har hamnat i ketos. Det enda som är lite så är att det svider lite i magen.. Men snart ger det sig med! Längtar tills denna vecka är över :) Jag är fna inte sugen på ett skit heller! Underbart!


På lördag ska vi till Ullared. Då ska jag unna mig massor med inredningsgrejer. Tror inte att jag ska handla så mkt kläder eftersom jag ska gå ner. Sen blir det julklappar och presenter till min snart 2 åring! Nova börjar bli frisk nu med. Men hon får stanna hemma i morgon också. Sen är hon ledig på onsdag och då har hon kurat sig hemma ordentligt! ;)

Nej, nu har Krille utbrott över en lampa. Ska hjälpa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0