Kvällen!

Hej..

Har precis kommit hem från jobbet.. Slutade 22.

Denna dagen har gått jättebra. Bara att jävla suget kommer på kvällen då jag bara vill stoppa i mig massor, men fan heller!

Men det är inte det västa, utan det är mina öron. Jag har precis avslutat en kur med Pencillin för öroninflamation. Men nu har det slått lock i bägge mina öron så jag hör skit illa.. Det är illa de.. De gamla får skrika till mig ist. Haha.


I morgon börjar jag på dag två. Ska även jobba i morn med. Så det blir bra.

Krille ska på crosstävling och Nova ska till sin farfar. Jag slutar 15. Det kommer nog att bli riktigt tufft i morn.!

Nej nu ska jag packa lite shakar och ställa in vatten på kylning! O ladda kaffebryggaren med.. Den är viktig tidigt på morronen!


Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0