Huvudvärk

Hejsan!

I morse var jag trött.Nova vaknade vid 04 och var jättevarm. Hon fick alvedon men vägrade att somna sen. Stackars mammas älskling. Försov mig o vaknade 06.40 och började jobba 07. Bråttom javisst!

Kommer till jobbet och får världens huvudvärk. Men efter e shake och 1 liter vatten så släppte det och i dag har jag mått hur bra som helst! Lite trött är jag men jag mår bra! Har lit hungerkänslor med de glöms bort väldigt fort! O jag är heller inte så sugen på ngt. kan tänka lite på något men det går också över.

Har snart klarat av tredje dagen. Den värsta dagen för de flesta. Härligt! Har gått ner 1,3 kg på tre dagar. Tycker att det är skitbra :) hihi.

Men nu har jag ett problem... Vart är min väska där jag har mina Cambridge mintpastiller  ? Skulle vilja ha dom nu!


Hörs ev i kväll.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0