viktminskningen!

Hej åhå :)

har nu på 4 veckor gått ner 7,5 kg :) och förlorat 20 cm runt kroppen! Underbart!

i dag ska jag jobba o Nova till dagis. Ska lämna henne klockan 11, o jag börjar 15. Så under den tiden blir det lite pluggande!


Jag är verkligen på topp nu med viktminskningen! Allt bara flyter just nu och jag trampar på crosstrainern och är hur pigg som helst! Speciellt på morgonen vilket jag intehar varit tidigare. Nu ska jag inte till konsulenten förrens om två veckor och då får vi se om jag har gått ner till mitt delmål! 4 kg kvar tills mitt BMI är normalt! :) KANON! 

Igår var vi i Mariestad. Jag, Nova, Emelie med hennes barn. Det blev lite shopping och så!

Vad gör Nova just nu? River ut sina ytterkläder ur byrålådan! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0