Vilken dålig..-.

Bloggdag! Nu skäms jag!

Ska berätta varför..

I morse lämnade jag Nova på dagis, sen åkte jag buss till skolan! Började lektionen och helt plötsligt förändrades hela dagen!! Men det är ngt jag inte vill berätta på bloggen! Ialla fall. Vi hade lektion över rasten så där hann jag inte blogga. Våran andra lektion började direkt efter. Vi kollade på film om inbördeskriget i Sudan.. o Då fick vi sitta över lite på lunchen, så det var bara att äta mat, sitta ner i 5min och sen gå till nästa lektion! O sen hade vi en till lektion o en till O vi hade ett litet test med om provtagning. O Jag fick "Bra Carro :)" aa iaf.. O sen kom pappa och hämtade mig o körde mig hem :) Väntade på Krille o vi åkte o hämta Nova...


Å VET NI VAD?

Självklart har Nova förtfarande ögonhelvetesinflammation! Grrrrrrrrrrr. blir galeeeen!
Kom o hämta henne ialla fall o hon var alldeles rödmosig om kinderna o var i ögonen.. Ångest har jag med! Usch.. O den här jävla hostmedicinen Mollipect gör ju bara hostan värre, så vi gav inte den när hon la sig nu! Hon fick 5ml lactulos ist :P Hon har inte bajsat på ett tag nu.. Fan..

Nej, men nu ska jag greja o försöka klämma min onda finne jag har i armhålan? Liten är den, men det gör jävligt ont!!



Uppdaterar nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0