undra om det är jag...

som är tröttast i världen.. ? Kan va så.

Idag har vi kört massa övningar där jag och josefin går in och löser olika situationer. Hum.. Jag är fortfarande lika nervös.. Usch. Sen blev jag helt färdig!! jag frös och blev så trött o hängig så jag la mig på soffan i skolan o blunda i ngra minuter. Bestämde mig för att åka hem. Måste få vila o inte bli sjuk nu inför den stoooora dagen på torsdag. Kan va så att jag är jävligt nervös med. men men . Nu ligger jag i sängen o lyssnar på Krille och Nova. Nu ropade krille att maten är klar. Får ta o äta lite.. Sen lägga mig igen.

Nova har ju som sagt varit hemma med pappa idag. Men hon har inte varat från ögat alls idag. Men vi köpte ngn salva till ögonen så vi får se om det blir bättre!! Hon får stanna hemma veckan ut.. NU SKA HON BLI FRISK!!!

Men jag kan nog uppdatera sénare..


Är ni intresserade av Frågestund. ? Ni ställer frågor, jag svarar. Kommentera här nedan på kommenteraknappen!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste först säga att jag verkligen gillar din blogg :) Sen undrar jag om du och din pojkvän har planerat några fler barn inom närmsta tiden? :)

Kram kram

2011-01-18 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0