trött

Hejsan..

Fy fan vilken natt det har varit.. Nova somnade vid 18 i går kväll. aknade vid 00 och somnade aldrig om ordentligt. Hon skrek och när man tog upp henne, pratade hon bara. Hon har nog magknip tror jag. Eftersom vi började med ny välling. Det slutade i alla fall med att jag o Nova la oss i soffan så Krille fick sova inför jobb idag. O Krille han också sovit dåligt. Det har ju verkligen varit storm ute inatt.
Nova fick ialla fall Lactulos i morse så skitet kommer ut.
Jag lämnade Nova på dagis idag. o jag tror aldrig jag att jag har sett en gladae unge komma till dagis.Hon måste ha saknat dagis jättemycket. :) Hon strunta fullständigt i mig.


I dag blir det jobb med. Missar lite utav familjen annorlunda idag :( Men det får gå :P


Nej, nu får jag ta tag i  mitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0