Sovmorgon.

Hejohå.. Hoppas att allt är bra med er!

Idag fick jag sovmorgon:) Men jag vaknade ganska tidigt ändå och låg o lyssna på Krille och Nova. ;) men nu r jag uppe!

Vi ska lämna Nova idag hos hennes farfar.. Det kommer att bli jobbigt. Usch. Men på lördag när vi har vaknat, vet vi att Nova kommer hem igen. Hennes Farfar har saknat henne.

Det har tydligen regnat imorse med. vad skönt. regna bort snön nu, så man kan gå ordenligt. Iaf med barnvagnen.
hoppas på mindre snö till måndag, för det är inte roligt att gå med barnvagn till dagis. Visst det är inte långt med det finns ingen väg att gå. I värsta fall får vi ta pulkan. Fast det tycker ju Nova är kul :)

nu ska jag börja städa lite smått! Plocka in alla leksaker och damsuga+skura golv. Sen toan!


Ciaaooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0