Skolan..

Godmorgon.

Sitter i skolan och njuter av våran sovmorgon!! Börjar inte förrens kvart i tio :( . I bland vill man bo granne med skolan.
Njuter även av en kaffe:)

När jag åkte i morse så brändes det i ögonen. Jag hatar att sova utan mina älsklingar... JAG HATAR DET!! Usch.. Nova är galen hemma :P Hon härjar med Krille, o krille härjar med sig själv. :) Krille gick upp och satte på kaffe åt mig i morse. HAN ÄR ALLT MITT HJÄRTA.. underbaring!
jag får inte träffa dom förrens i morgon kväll :( å då kanske Nova sover. Men jag är ledig på fredag så jag ska ägna all min tid åt Nova o Krille!


Nej, men nu ska jag gå ut o ta ett bloss.

Förresten. Jag har fått en kommentar på min blogg :) Jag ska svara på den. Jag lovar ju att svara på alla :P

Måste först säga att jag verkligen gillar din blogg :) Sen undrar jag om du och din pojkvän har planerat några fler barn inom närmsta tiden? :)
Kram kram

Tack så mycket :) Svar på din fråga blir nej. Vi har inte planerat några fler barn än. Men vi vet att Nova ska få ett syskon iaf. Jag vill först gå ut skolan och sen söka lite jobb och hoppas att jag får en fast anställning någonstans. Sen vill jag fixa mitt körkort och lägga min tid på Novas uppväxt.. Kanske det blir ett barn till när Nova är i 3-4 års åldern :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0