Sannabadet

Hej o hå. Tänker säga godnatt med detta inlägg. När Krille kom hem, spontan åkte vi till det nya badhuset i Kristinehamn Sannabadet. Nova hade superkul och ville inte därifrån. Vi fikade och Nova åt pannkaka med grädde o sylt. Hon var sååååååååå söt i sin röda baddräkt med vita prickar. Sötnosen.

Naturligtvis så gick min bikiniöverdel sönder. Halva tutten trilla ut och jag märkte först ingenting. Men sen märkte jag hur alla stirra så jag tittade ner och oooops. Då fick jag hämta Krille som simmade och be honom ta över lekandet resten av tiden. Jag fick sitta med en handduk och skämmas. :( Men vilken underbar känsla jag fick när jag såg far och dotter tillsammans och Nova tjöööt av skratt! Vilken lycka!


Nu ska jag gosa med min stora älskling! Nattinatt!


Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0