R.I.P

Ozzy och Kita! Hoppas att ni busar ordentligt där ni är!! <3 :´(


Nej, nu ska jag bara skriva och säga Godnatt..

Vi åt taco´s till middag med Novas farbror Robin!! Det smakade kanon. Nu är grabbarna ute i garaget o grejar cross och jag sitter här, småkikar på beck och läser bloggar. Försöker få kontakt med min faster!! Känner att hon kan behöva mig en del. <3. Nova älsklingen sover så sött och så.. snoringen börjar bli bättre och inget var syns i ögat, men man ska inte ropa Hej än!!

På Söndag sitter jag bänkad framför Solsidan kl 20.00. Skitroligt program!!!   



Nej, om jag ska ta och lägga mig i soffan, under täcket och fira att det är fredag ? Kanske tillomed firar den med en skål med popcorn? Jo, men det gör jag fan..


TREVLIG HELG!!!

Är det inte Let´s Dance på Tv ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0