Ögoninflammation

En natt till från helvetet! Nova vaknade redan 23 och började skrika o vara vaken. Vi provade o hjälpa henne o bajsa och sen gav vi henne ren laktulos. Men inget hjälper! Hon har verkligen ont med. Hon somnade tillslut vid tre. Imellan oss!! Bara det inte blir en vanesak nu! Krille var upp i natt med. Annars hade jag aldrig klarat mig idag. Klockan 00 hade jag varit vaken i ett dygn!
Idag får Nova stanna hemma från dagis eftersom hon har fått feber o ögoninflammation. Sen har hon ju haft hosta i snart två veckor så vi får ringa vc idag. + att hon är förstoppad. Fan att det ska vara såhär. Att hon aldrig får vara frisk.

Jag är ju illa tvungen att åka in till skolan idag. Annars får inte jag ngra studielån. Måste ha underskrifter. Krille får vabba idag o är hon dålig i morgon, får jag stanna hemma. Just nu väntar jag på att han ska komma hem igen. Sen fårjag försöka ta mig till Kristinehamn på ngt sätt. FAN!!!

Den det är mest synd om är det Nova iaf. Jag skulle kunna ta alla hennes sjukdomar, bara hon får vara frisk o pigg... Vad kommer nästa tro? Magsjuka igen? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Hon har fått flytande alvedon av mig i morse. Det funkar inte med supp eftersom hon har så ont. Men alvdonen verkar ta sig för nu dansar hon framför TVn. O gnäller gör hon inte helleer :P


Nej, jag får dricka lite kaffe å slå igång en tvättmaskin.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia Helge

Jaha var det ögoninflammation. Tycker synd om er och Nova. Ge henne en kram från mig och nu får vi se om jag klarar mig ifrån det:)

2011-01-11 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0