Nova gästbloggar.

Haaaaaaaaaaaaaaj :)

Nu frågade min mamma om jag ville blogga lite och det ville jag. Jag har ju också en blogg, men det är inte många som läser den och då är det inte roligt att blogga. Idag vaknade jag halv åtta. Jag vaknade bara en gång i natt. Kan ha med att mamma o pappa har bytt min välling till 1 1/2 års vällingen nu. Så jag sover mkt bättre. Idag ska jag vara hemma med mamma. Pappa är i skogen med farmor och Anders och hugger ner träd. Vi måste ju ha ved till nästa vinter liksom.
Jag hjälper också till med veden. Pappa bär in ved och ställer i hallen. Då springer jag dit och tar en vedpinne o lägger lite överallt. Helst under o i soffan. :) Jag vill bara hjälpa till.
Undra varför det går åt så mycket ved ;)

I gårkväll åt jag vaniljyoughurt. Jag matade både bordet och golvet.. Duken fick också lite. Sen fick jag bada. Det fanns inte en chans till att mina föräldrar kunde tvätta av mig för hand. Men det var kul.

Jag sov hos min farfar o Stina med från fredagen till lördagen. Det var också skojsigt. Det var längesen jag var där :) . När jag kom hem, så röjde jag hela huset. Vet inte varför jag inte vill leka i mitt rum. Jag vill ju vara i vardagsrummet med alla mina leksaker. Jag ska passa på att flytta ut alla leksaker till vardagsrummet när inte mamma och pappa ser.. hihi..

Jag träffade tomten för första gången med. Han såg konstig och farlig ut. Hade glasögon och ett konstigt skägg. Han hade en röd dräckt! Han frågade om det fanns snälla barn här.. Och å började jag gråta. Jag blev jätterädd.. Stackars mig! Chazandra var inte alls rädd. hon bara tittade och tackade för sina paket. Men hon ville gärna inte krama tomten, förrens i slutet. Hon är modig hon.

Nej, nu ska jag riva huset och klättra i soffan.




Bevis att jag inte tyckte om Tomten. Min pappa skyddar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0