Nova Energi!!

Godmorgon :)

Jag vaknade kvart i sex, gick upp och tog på mig kläder och drack en kopp kaffe och rökte en cigg. Pratar e sväng med Krille. Klockan sex går jag o väcker en sömntuta.. Det gick en stund innan jag fick liv på henne. Sen fick hon torr blöja och rena kläder. Nu står hon och dansar framför "firma fantasiflytt" :)

Hon är såjäkla goooooo är hon!! Mammas snuttegris.

Igår kollade vi på utlandsresor. Speciellt till Rhodos. Så vackert!! Krille vill till NORDPOLEN? han, men va fan har vi inte sett snö då det räcker, har vi inte frysit så det räcker. Vintern i Sverige består av 9 mån.. 1 månad är sommar och två är höst eller vår. Antingen regn eller blåst!!!


USCH!!

Nu ska jag g¨och byta bajsblöja känner jag, sen ska v klä på oss och gå till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0