Nova busar..

o härjar. Nu är hon frisk i alla fall. Hon har ingen ögoninflammation längre, men hon måste ta dropparna två dagar efter symtomfri dag.

Idag har svärmor varit här på kaffe en sväng o busat med underbara Nova. Sen kom Emelie J förbi på en snabbvisit o drack ngra klunkar kaffe och sen kom Emelie S och drack kaffe. Haft besök hela förmiddagen!!!

Jag blir galen av att gå hemma!!! Jag vill verkligen till skolan. Jag är så taggad i skolan nu så jag spricker. Konstigt ja vet, men det är sanning. O stolt är jag. Så i morgon blir det dagis för Novas del. Älsklingen ringde o fråga om det var ok o lämna henne. Så jag får göra det i morgon. :) Hon har så roligt på dagiset. O super bra personal jobbar där med. Man har lätt o göra med dem, och de berättar med glädje vad Nova har gjort o om hon har ätit bra osv. Ett stort +!! :D. O jag lan inget mer än säga att jag är stolt över mammas fislisa.. :)



Min faster Susanne <---(Jag älskar dig) kommentera mitt inlägg om mitt ögonblick. O hon skrev att det inte bara var ett test jag gjorde, utan sanningen är den att jag gjorde 7 st :) Tills vi hade sett underverket på Ultraljud :) Jag kunde inte fatta att jag var gravid ju!

Jag har faktiskt skällt på Nova idag. Hon klättrar i soffan, springer i soffan, drar ner allt på fönsterbrädan och när jag säger " AJAJ" säger Nova "oooojjjj" :/ Sen ska hon trycka igång DVD,n och skruvar upp förstärkaren så det är disco på Höjdgatan ibland. Jäkla Busmaja! <3<3

Nej, om man skulle ta och fortsätta hänga tvätt o dammsuga för andra gången idag. Några tips om hur man kan slippa allt jävla skit på golvet o ha det skinande rent hela tiden? När jag kommer hem till andra barnfamiljen, skiner deras golv och jag blir lika förvånad om jag har handskurat golvet här hemma och det skiner i två sek. Förstår inte hur dom lyckas!!! Ärligt talat så dammsuger jag VARJE dag! Om jag inte är för trött och hänger tvätt i stället!! Synd om mig, hör ni det? :P

Kommentarer
Postat av: susanne

det blir leksaker överallt och men kan plocka upp dom på kvällen ...du är duktig det vet du ju

2011-01-12 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0