Mycket som är gjort.

Har röjt hela dagen idag.. nästan.

Har
  • Tvättat
  • Hängt upp tvätten
  • Strukit gardiner
  • Hängt upp gardinerna
  • Plockat undan all skit
  • Lagat mat ( pannbiff pot o sås)
  • Rensat mina blommor och klippt ( hoppas att de vill växa igen)
  • Putsat fönstren invändigt. (Krille får ta utvändligt)
  • Rensat ut Walkin garderoben.
  • Slängt upp massor med skit på vinden
  • Rensat ut Novas försmåkläder :(
  • Tömt o lagt i diskmaskinen
  • Checkat fejjan o alla bloggar jag följer

Känner mig asduktig. Krille kom hem innan med. Efter en dag ute i skogen!! Duktiga han!! Han förvarnade mig att jag får rulla ut honom från sängen i morgon bitti. :P

Imorgon börjar allvaret igen. Nova ska till dagis.:D det behöver hon. Hon är trött på oss nu :P O jag o Krille ska jobba:P

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Nästa helg ska vi till Stefan o Krister :D hihi.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0