Månadslista! DAG 1.

En månadslista!
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Jag heter Caroline Victoria Elin Blomster. Jag fyller 21 år den 25 januari. Jag studerar till undersköterska och blir klar till sommaren. Jag bor i Gullspång i Västragötaland. Jag är förlovad med min älskade sambo Kristoffer sen 2 år tillbaka och vi har varit tillsammans i 4 år. Den 11 februari visade det ett stort + på ett gravditetstest och den 22 oktober föddes våran älskade Nova Victoria Maria Josefsson. Jag är alltså mamma.

Jag älskar sommaren och att grilla. Jag tycker mycket om att lyssna på musik och inreda och greja. Jag älskar att vara med min dotter och mysa. Jag tycker om att hitta på olika saker och göra massor med skojsiga äventyr, vilket alltid slutar med att hälsa på ngn eller att åka o shoppa.

Vad jag avskyr är när folk lägger sig i det JAG gör.  Jag blir sur om jag inte har rätt. Jag avskyr när man favoriserar, Jag avskyr lögner, jag avskyr när barn far illa, och jag hatar svamp, fisk och broccoli.

Jag biter på naglarna (tyvärr) och jag har ett väldigt varierande humör. ( fast oftast är jag glad) Jag är blyg, men har ganska lätt för att prata. Är jätterädd för att göra fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0