Lite mer att berätta..

Krille och Nova kom o hämta mig idag. Krilles skor har gott sönder så han badar i vatten när han går. så vi shoppade lite.

  • Skor till Krille. Adidas Goodyear 799-399,50 :) Halva priset
  • En reflexväst till Nova på Jysk
  • Fyra dukar för 25:- på Jysk
  • Ett tårtfat på loppis :) 90:- ( nu kan ja lägga min födelsedagtårta där på ist för en tallrik:D)
  • Ett nyckelskåp på loppis 40:-

Sen fikade vi lite med Victor, Johanna och Julia. Myyyyys!!!


I morgon ska jag sova i Kristinehamn. Går ju inga bussar så tidigt på morgonen till Kristinehamn och vi ska samlas utanför skolan 06.15 och den första bussen från Gullspång går 06.10 :(.
Så Krille hyr en film nu som vi ska mysa till :) HATAR att sova utan mina älsklingar. Får låna med Novas STORA nalle som jag kan krama om och sen lukta på !!

Nej, nu ska jag förbereda myspys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0