Hej..

Morn morn!!

Uppdaterade inte så mycket igår, förlåt mig!!

Igår iaf så var vi på vc med Nova och det var bara att fortsätta med mollipect och torka snor ungefär.
Sen kom vi hem o Emelie o Olivia drack kaffe med oss:) Sen åkte jag och Carina till Mariestad och gjorde ngra ärenden. Bla att kolla efter baddräkt/bikini. Men NU VET JAG!! Efter det så gick jag o Carina o Nova till ett fik o vi bestämde oss för en sallad ;) Nova fick en smörgås men hon ville inte ha.

Sen kom vi hem och vi gjorde mat , Nova badade och sen kom Emelie o Olivia. så det vart skräckfilm och sen sov vi!!


Vi kollade på Boogieman 3. Och jag låg hos Krille för jag var lite rädd:P Och då kommer et en scary scen och då vnder jag mig om. DÅ ser kag Krille, hålla sina händer gör ögonen. HAHA.. Är du rädd älskling.. Neeej. Varför håller du för ögonen? Det kliar. Sen tog han bort händerna och då blundar han.. SÅ SÖT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0