:)

Känner mig glad, känner mig lycklig, känner mig stark! Finns de dagar som jag bara vill gräva ner mig och inte prata med någon!! bara vara mig själv. Men idag är jag glad. Jag har min lilla familj  o min älskade Nova, jag har min släkt, Krilles släkt. Jag har min pappa! Idag är en sån dag som jag bara vill skrika ut all min kärlek.


Tjena mors!!

Idag kommer min släkt som sagt! Håller på o grejar lite smått! Nova älsklingen sover för tillfället. Vi har varit uppe hos Carina en sväng på förmiddagen o drack lite kaffe. Men innan där, gick vi en promenad till Ica och sen hem! Inte så långt, men vi skippa bilen:) Alltid ngt :P Så jävla fint väder ute!! Känns som vååååår!! Underbart! St

Ställde mig på vågen i morse.. Allt som allt har jag gått ner CA: 3-3,5 kg :) Det går frammåt och neråt. O jag har inte fuskat en enda jäkla gång o jag är så jävla stoooolt!! Ska snart äta min lunch! På tisdag ska jag till min konsult o köpa mer påsar och väga mig igen! O då ska vi se hur mkt jag har gått ner på en vecka!! En riktigt tuff vecka! Men jag har inte ngra hungerkänslor alls i dag! Vilket ät kanon!!

I morgon blir det jobb, dagis o skola!! Kanon att veckan börjar igen! Så jag har ngt att göra.. Det får tiden att gå!

Upptaderar lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0