En ilsken Nova

Hej.

Kom hem efter en dag i skolan. Mkt trevligt att komma igång igen, men lär ju bli hemma iaf resten av veckan :(. Men men. Bara att gilla läget.
Var på stan efter med Alicia och Noelle. Shoppade lite till Nova för hennes presentkort bla:

2 st sommartunikor
1 st rosa klänning
5 par strumpor
1 st Leopardpyamas :D

Sen drack vi kaffe på ett fik. Tog bussen hem vid tjugo över fyra.

När jag kommer hem, blev det mat. Stekt potatis, skivad prinskorv och delade köttbullar med vitlökssås till. Mums. Skulle ge Nova sina ögondroppar med. Men hon fick fullständigt panik. Vet inte hur jag ska lyckas med att ge henne själv i morgon. Ngt bra tips för att ge ögondroppar till en 15 månaders Nova? Efter  många om o men, så fick hon i sig dropparna. Efter det skullehon ha sin hostmedicin. Hon tycker verkligen om att dricka flytande medicin, men då skulle hon naturligtvis trotsa! Men närhon väl smakade på vad det var, så gillade hon det skarp.. Usch. Nu sover hon iaf.. Hoppas på en någorlunda natt inatt. Imorgon ska jag stanna hemma. Får se vad jag hittar på. Ska ialla fall STORSTÄDA hela huset. Få bort alla baciller och aldrig mer släppa in dem. INGEN får komma och hälsa på oss mer :P Sen blir det väl massor med kaffe o myspys.

BTW, Nova bajsade äntligen i morses, och Krille hade visst aldrig sett så mkt bajs förrut. O då Hon har skitit mkt tidigare. Men vad skönt för henne. Hon skulle fortsätta med lactulos nu ett par dagar så vi får bukt med förstoppningen!!

Nu ska jag iaf in o ducsha och sen lägga mig i soffan o glo in i väggen!!

Håll tummarna för en lyckad natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0