En gång för längesedan...

bloggade jag ganska mycket. Men nu är det på tiden att jag uppdaterar lite!

Idag blir det bara till att vara hemma o mysa. Mysa för hela slanten! Kanske lite städ med. Är ledig från skolan så jag och Nova är hemma. Krille jobbar. Nova har ju som sagt börjat på dagis vilket funkar jättebra! Hon trivs som fisken i vattnet.. Och nu har hon också jullov :)
gärna
Sen är det ju ett halvå kvar tills jag äntligen tar studenten :D. Förhoppningsvis hittar jag ett jobb ngn stans.


Ska berätta lite om Nova.
Nova är snart 15 månader. Hon babblar hela tiden. Hon kan säga Mamma,pappa,titta,tutte(napp),kisse,vovve,taaataa(tacktack), Neeej, egöjdu(vad gör du?), e de?,(vad e de?) osv.
Hon går och springer och just nu springer hon i soffan vilket hon vet att hon inte får. Hon är en riktig buse och har kommit in i en trots som heter duga! Hon sover oftast hela nätterna fast ibland vaknar hon, men då har hon drömt mardrömmar eller är sjuk. Just nu har hon hosta. Hon har massor med leksaker som hon INTE leker med, utan bara plockar ut allt från sitt rum till resten av huset. Hon leker gärna med väskor eller backar som hon kan lägga i saker och sen bära runt på och plocka i o ur...
Men hon är väääärldens underbaraste och vackraste unge i heeeeela världen och vi älskar henne såååå mycket <3<3



Jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde när inte Nova fanns. Vad gjorde vi liksom! Nu har det gått snart 1 1/5 år sen hon kom till världen. Och denna tid har bara sprungit iväg. Herregud. Hon har så många som älskar henne och vill göra hennes dag till den bästa. Sen har hon dem som jag inte vill att dom ska delta i hennes liv. Egentligen! Men dom älskar henne med!

Hon är mitt allt och jag kommer att offra mitt liv för att min Nova ska få det bra! Mammas älskling!Jag och mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0