Dag 8- Ett ögonblick

Ett ögonblick som betyder så mycket för mig var när jag fick reda på att vi var gravida.

När jag hade praktik på Karlskoga lasarett, sov jag hos pappa eftersom bussarna inte går som jag vill. En natt kunde jag inte somna. Jag låg o tänkte på massor av saker. Plötsligt slog det mig att jag inte hade fått min mens som jag skulle. Den var två veckor försenad. På morgonen åkte jag till Karlskoga och klockan nio på morgonen stod jag och Sofia utanför apoteket. Jag köpte ett gravtest och gick in på en toalett. Sofia var med mig. När jag tvättade händerna, säger Sofia "Grattis, du är nog med barn". Jag kunde inte fatta att det var ett + på stickan. Jag blev helt stel och alla tankar for runt i skallen och sen kom tårarna. Jag ringde Krille som blev helt chockad :P. När jag kom hem till Gullspång i gen, köte vi ett gravtest tillsammans och när det visade +, rann det tårar från Krille. Datumet för detta ögonblick var den 11 februari 2009.


Sen självklart när Nova kom ut, var mitt underbaraste ögonblick <3<3

Kommentarer
Postat av: susanne

busunge sen blev det ett antal gravtest ...tokfia L

2011-01-12 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0