Dag 7- Min bästa vän

Jag har många vänner, fast några få är så nära att jag inte kan välja. Dom är så olika. Mina "Bästisar" finns alltid där för mig i vått och torrt, jag kan ringa dem närsom och jag litar på dem till 100%. Jag kan säga vad jag tycker utan att dom blir ledsna eller besvikna. Vi kan börja med några iaf.

Freja Andersson: Freja är lika gammal som mig. Hon fyller den 13 mars. Vi träffades på högstadiet när vi gick på Ringsjöskolan i Skåne. Det sa bara klick! Freja är den närmaste vän som jag ALDRIG har varit ovän med. Vi har aldrig tjafsat heller för den delen. Bara skojtjafsat.:) Jag kan verkligen prata med henne om allt och jag vet att hon alltid finns där. Vi har haft kontakt hela tiden, sen jag flyttade från Skåne. Vi har haft väldigt många roliga stunder tillsammans, även de dåliga. Vi har gråtit och skrattat tillsammans och så kommer det att förbli. Jag saknar henne så jag spyr och Hon betyder så mycket för mig. O sen har hon ju väldens finaste Noomi <3 Hennes underbara dotter. Freja, Jag Älskar Dig! <3


Therese Östergren: Therese är också lika gammal som mig. Endast 13 dagar äldre än mig och hon fyller år den 12 januari. Vi träffades på mellanstadiet och det sa bara klick där med. Therese och jag har varit ovänner väldigt många gånger. Oftast skitsaker men en del allvarliga med. Vi två umgicks jämt och alla visste hur de skulle få tag på oss. Svarade inte jag, svarade Therese. Vi var typiska tvillingssystrar. Therese har jag haft det skit kul med, vi har också skrattat och gråtit tillsammans och vi har gjort massa dumheter. Men det är verkligen ett minne för livet. Vi har tyvärr tappat kontakten sen jag flyttade, men när vi väl pratar, pratar vi i fleeeera timmar om minnen o skvaller. O vi bara skrattar åt allt. En gång ska Thereses mamma när vi var som taightast att vi skule använda uttrycket "Allt mitt är ditt o allt mitt är dit" Jag saknar dig Therese, jag saknar att prata med dig, jag saknar oss. TheCar! Jag älskar dig, glöm aldrig det <3


Stephanie Stjernfeldt: Min Steffy, min bebis.. Jag är verkligen som en mamma för henne. ibland ialla fall. Dennn underbara tjej har jag känt sen jag flyttade till Skåne. Jag började i hennes klass i trean. Först var hon skit elak, men när det väl kom till kritan så var hon en ängel. Vi har också haft våra stunder med bråk o tjafs, men vi har aldrig slutat att umgås. Henne kan jag också prata med om allt och vi vet bägge att vi har varandra om det är ngt! Steffy flyttade upp till Gullspång och började i skolan med mig! Hon stannade här i ca: 1 år innan hn insåg att det var fjärtSkåne hon tillhörde. Steffy är en sån person som man alltid har roligt med. Hon tänker på sina vänner och hon bryr sig verkligen. Hon är den enda tjejkompis som har varit uppe hos mig och hälsat på. Och det värdesätter jag.!! Steffy jag saknar dig och vill att du ska komma hit nunununununuu!!! Ta nästa buss på en gång:P Jag älskar dig Gumman!




Sen har vi ju alla mina andra älsklingar!!! Ett stort <3<3<3 på er!

Kommentarer
Postat av: Helene

Så fint du har skrivit om Stephanie.. Hon saknar dig också kanske hon flyttar upp igen efter hon har gått ut skolan.

2011-01-11 @ 19:08:55
Postat av: Steff the one and only ;)

Nawe tack babe! saknar dig också och älskar dig! Du är en av mina bästa vänner som alltid ställer upp för en! <3 Love you

2011-01-13 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0