Dag 6-Vikten

Hejsan alla glada:)

Idag vart det skolan. Gick bara bra:) Kollade på film som var otäck! Skulle ta bussen hem, kände att jag blev illamående, och funderar nu om det kan vara cambridge som spökar..?

Men JAG SKA INTE SLUTA!!! Är så taggad nu på att gå ner i vikt.
idag kom Klas o Else-britt hit med crosstrainern. :)

Har kört ett lätt pass nu på 10 min.
Kcal=.24,7
Km: 2,9

Jag ska klara 15 min som mitt mål. Men det är inte lätt eftersom jag bara får i mig 470 kcal om dygnet!
Har även druckit Ca: 4 liter vatten med. Härligt!

Frukost: Bananshake
Lunch:Vaniljshake
Middag Varm chokladshake

I morgon ska jag handla mer mat och väga mig efter en veckas kur :) Sååååååå underbart! Uppdaterar om hur mkt jag har gått ner!!


Känner att jag inte uppdaterar så mycket om min älskling Nova. Men hon är allt med. Går på dagis och härjar. Börjar babbla o prata allt mer nu!! vet vad man ska o inte göra ( fast hon gör det ändå) hon vet vad som är rätt och fel. I morgon ska hon gästblogga!! Missa inte det! :)

Dag 6:
Nu mår de alla flesta mycket bra. Humöret är på topp och viktminskningen går fort. Cambridgekurens fina balans av kolhydrat och protein ser til att kroppen inte producerar för mycket ketonämnen. Eftersom kroppen inte får sin dagliga kost blir det inte heller mycket slaggprodukter,och naturligt är att toalettbesöken minskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0