Dag 6 - Min dag.

Min dag började med att Nova väckte mig klockan 00.15. Upp ge henne välling och skulle precis somna om, så började hon skrika. Och vi gick o la oss i soffan för att hon inte skulle vara så orolig. ( Egentligen för att inte väcka pappa). Hon lyckades somna om vid halv fem och vaknade klockan fem. Men då gick Krille upp och började elda o satte på kaffe så att jag fick sova i en timme. Sen var det att klä på Nova, dricka kaffe, gosas med Nova, och sen knalla upp till dagis. Jag häll på att dra mig flera gånger för att det var så halt ute. Lämnade Nova och det gick kanonbra. :D .

Sen mötte jag Noelle o Filip. Gick hem, åt frukost, låg i soffan, lagade mat och sen jobbat. Kom nyss hem och får reda på att Nova ev har fåttögoninflamation.. NEEEEEEEEEEJ inte mer sjukdomar. snälla!!

Nu kollar jag på Fam Annorlunda som jag ÄLSKAR. Med har missat typ 20 min av programmet.


Nej, nu fr det vara nog. Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0