Dag 5. Vikten

Hejsan kära vänner.

Idag kom min släkt hit och firade mig. Jag serverade daimtårta och kladdkaka med grädde. Bullar och kakor. Ville inte baka en tårta.. vågade inte rättare sagt. Det var inte jobbigt när de åt, men sen när jag skulle börja med maten, då luktade det såååå gott. Så krille fick ta över. DET VAR JÄTTE NÄRA ATT JAG ÅT!! Men jag la mig i sovrummet för att inte känna doften!! Ikväll har det varit jobbigt! MEN !!! Jag klarade det !!! Läser på familjeliv.se och peppar mig själv av de som skriver där.. Så bra.

Till veckan får vi hem en crosstrainer :) Tack så mycket Klas o Else-Britt!! massa kärlek till er :) Fast vi betalar den självklart! Iaf. Då ska jag använda den varje kväll nu!! Sen tänker jag börja med situps innan jag lägger mig!

Jag fick en flaska vin och sen fick jag spakit, tvål och ett hjärta i sten där det står en text! TACKAR!! :)
Vinet sparar jag tills jag har nått min målvikt! :D



Dag 5:
Du känner en lätthet i kroppen och en har en känsla av välbefinnande. Hungerkänslorna försvinner helt för många. Normalt använder kroppen glykogen som energi till bl.a hjärnan, men under fettörbränningen utvecklas en annan form av energi till hjärnan, sk, ketonämnen. De bidrar till ovanstående positiva effekter.
VIKTIGT: fortsätt äta 3 mål/dag och drick mycket vatten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0