Dag 4 - Vikten

Hejsan.

Idag har jag, Carina, Ingela och Linda varit på spa:) Så jävla underbart o fint! fick morgonrockar och bytte om o satte oss i 37graders bubbelpool. :) Sen gick vi ner i en bassäng och fick undervattensmassage o vilka sprutgrejer :) Hela magen sjönk in. Sen simmade jag ngra längder. Vi gick upp och åt lunchbuffé och jag drack kolsyrat vatten :) en hovmästare o allt var där. O maten såg jättegod ut, men JAG ÅT INTE ETT SKIT! Sen blev det kaffe och efterrätt.. Kaffe drack jag, men inte efterrätt :) Så jävla stolt är jag! Sen badade jag o Carina i örtbad. Så avslappnande o lugnt! O Sen vart det massage! Härligt! Vilken myyyyysig dag! Tack Robin, Älskling o Min prinsessa!!

Ida har jag ätit
Frukost: Jordgubbshake
Lunch:Vaniljshake
kvällsmat:Varm chokladshake!!

Nu börjar fettet förbrännas och det blir lättare

Dag 4:Nu känner de flesta sig piggare, orkar mer, behöver litye mindre sömn, och hungern dämpas. (vissa kan fortfarande känna sig lite matta) Nu hämtar kropen sin energi från sina fettdepåer (förbränner fett). Fortsätt att dricka minst tre liter vatten/dag. Utöver den mängd som du blandar Cambridgekuren med.



O jag har klarat dag fyra :)



jag har knappt träffat min älskling Nova på hela helgen! Men i morgon ska vi mysa o goooooooosa. Sen kommer säkten hit o fikar o ska äta tårta :) hihi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0