Dag 3

Glömde skriva min dagslista igår med gör det i dag!

Mina föräldrar.

Pappa: Min pappa heter Dan och han är 53 år. Han bor i Kristinehamn och är utbildad maskinoperatör. Just nu har han inget jobb. Han har varit arbetslös i ca: ett halvår. Han har inga fler barn än mig. Han har tidigare spelat fotboll och hockey. Och han älskar sport!
Min pappa är världens bästa. Vad det än är så ställer han upp. Och det har han alltid gjort! Jag älskar min pappa.


Mamma: Min mamma heter pia och är 58 år. Hon bor i Kristinehamn och är utbildad undersköterska. Hon har inget jobb och hon vill inte ha det heller. Hon har två barn sen tidigare. Alltså mina halvsyskon. Mamma älskar att provocera och bråka. Har inte så mycket med att säga om henne. Vi har ingen bra kontakt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0