Dag 3- Vikten

Hejsan!

Idag har jag klarat av tredje dagen. men den har varit ganska tuff. Börja med att vi fick tårta i skolan för att jag o josse ställde upp i Torsby! Och vi fick ett varsit presentkort på smycka :) TACK<3 Men jag tog inte någon tårta. INTE ENS en smula! !! Drack kaffe o vatten istället. Sen åkte jag o Krille till Örebro för att lämna bilen på lagning. Föst smäller han i sig en hamburgare från statoil. Sen på hemvägen smäller han isig 2 cheeseburgare från mcdonalds och jag tog inte ett skit heller. Men jag kände att jag var hungrig. Eller inte hungrig utan allt jag såg, ville jag bara stoppa i mig! Men men Jag SKA klara detta.

Nova har varit på dagis idag! Så hela veckan har hon varit där. O hon har sovit hela nätterna nu på sista tiden! UNDERBART! Hennes farmor hämtade henne från dagis idag så hon har busat med henne o hennes sambo. kul :)

Var även på IKEA och lite smått!! I morgon ska vi till SPA :) Såååå skönt!

Nu ska jag o älskling titta på film! I rymden finns inga känslor.


Dag 3:

Du kan fortfarande känna hunger och få koncentrationssvårighete, matthet och yrsel. Idag är det den tuffaste dagen. Håll ut! redan i morgon lir det lättare. TIPS: Om du inte tillför annan föda än Cambridge, kommer du att vara i fettförbränningen i morgon ( I annat fal förlängs denna fas).

Som sagt!!! JAG KLARADE DEN TUFFASTE DAGEN!!! 10 poäng till mig! O en sak till. Ställdemig på vågen imorse. -2 kg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0