Dag 2

Min Första kärlek

Min första kärlek var en kille som heter Niklas. Vi gick på samma skola. Han gick i klassen brevid mig. Vi blev tillsammans första gången när vi gick i fyran! Åh så småååå vi var! haha. Det är ju gulligt detta. Ialla fall. Vi var på ett disco "borgen" när vi blev tillsammans första gången. Jag var hemma hos honom och jag kommer fortfarande ihåg hur hans rum såg ut! haha. Men vi umgicks typ aldrig. Kan ha med att vi inte var så gamla. Våra lärare på skolan var sura för att jag var tillsammans med Niklas för att han typ var en "bråkstake" och jag fick utskällning jämt av dom! under hela mellanstadiet så kan man säga att vi var tillsammans. Fast vi gjorde slut en sådär 20 gånger:). Åh vad kär jag var! När vi var på discona, så hade han ngn parfym på sig, och den lukten kommer jag ihåg.

Det starkaste minnet jag har från honom är när han kom hem från en utlandsresa. Han kom till skolan och jag hoppade hopprep. Kan ropade på mig och vi gick iväg. Där ger han mig ett jättefint halsband från detta land. ååh vad glad jag var. Hade på mig det hela tiden. Fast nu idag vet jag inte riktigt vart det är om jag ska vara ärlig :P 




//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0