Dag 2- Vikten

Hejsan,



Nu är det kväll och jag har klarat min andra dag än så länge. Det var lite kämpigt vid lunch när de andra åt tacobuffé men visst fan klarade jag det!!!  Toppbetyg verkligen! Men just nu är jag sugen på att stoppa i mog något!! Åh. Hoppas att jag kommer in i ketos snart!! I morgon säger de flesta att den är värst. Men jag o krille ska åka till Örebro o lämna in hans bil på lagning o då ska vi ta en sväng på Ikea. Jag ska köpa mig ngt jag vill ha, för det ör jag fan värd. Tar också omvägen förbi fiket!!

Frukost: Choklad med mintsmak Shake
Lunch: BananShake
Middag:Grönsaksoppa

Sen Ca: 2 koppar kaffe. Tar nog en till snart
Och sen Ca: 3,5 liter vatten :)

I morgon ska jag nog inte dricka så mycket vatten när jag sätter mig på bussen! Höll ju som sagt på att sprängas.

Dag 2:
Du kan känna dig hungrig, drick mycket och kom ihåg att Cambridgekuren ger dig hela ditt dagliga näringsbehov. Fördela dina tre måltider jämt över dagen. Håll tankarna sysselsatta med annat! Aktivera dig så som att promenera etc. TIPS: lite mineralvatten kan dämpa hungerkänslan.


Men jag har inte känt mig SPECIELLT hungrig. Kurrat lite, men det går över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0