Dag 11- Mina syskon

Jag har två storebröder.


Jonas Sjödahl: Jonas är född -75. Han jobbar med data. Hans stora intresse är nog data och spel. Han bor i Kristinehamn i en insatslägenhet. Vi har samma mamma. Han är lite av en ensamvarg och vi umgås inte så mycket med honom.

Daniel Sjödahl: Daniel är född-77. Han är itbildad svetsare. Hans stora intresse är kompisar och elektronik. Han bor hos mamma, men bor även hos kompisar. Iböand bor han hos pappa. Vi har också samma mamma. Han är precis tvärtom jämfört med mig andra bror Jonas. Daniel älskar att vara med folk och flänga runt! Daniel och jag har mer kontakt, men det är nog pga att han är hos pappa så mycket och att han bor hemma hos mamma.


Mina bröder betyder jätte mycket för mig, även om jag inte umgås med dom så mycket.  Och jag vet att jag betyder mest för dom. O jag vet att skulle det hända något, så vet jag att dom ställer upp med vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0