Dag 1- Vikten!

Hej. Nu är det kväll och än så länge har jag klarat min första dag. Idag har jag druckit mina shakar .
Frukost: en vaniljshake :)
Lunch:Kakao :)
Middag: Banan.

shakarna är så himla goda så detta blir kanon lätt. Att dricka dom iaf. Hela dagen idag har jag sprungit på toa. Vid tolvtiden kände jag doften av mat o det sved lite men jag klarade av det. När jag kom hem, så gjorde Krille mat till Nova och han! Vill inte laga maten riktigt än. Väntar ut den 1 veckan! Jag gick in i sovrummet o läste min bok för att komma på andra tankar än mat. Å jag fixa det :) Nu har jag precis druckit lite kaffe och Har just nu huvudvärk! Ska dricka lite mer vatten och då har jag druckit över tre liter :)

Dag 1: Dagen brukar kännas bra, men mot kvällen kan du känna dig hungrig. Bäst dämpar du hungern med vatten. Känner du dig tung i huvudet, så kan även te eller kaffe utan socker eller mjölk hjälpa. VIKTIGT! Fördela vätskeintaget jämt över dagen GRATTIS DU HAR KLARAT DIN FÖRSTA DAG!

Jaaaaa :D. Tack så mycket. O min älskling stöttar mig bra!! Jag vet att det finns chips i skafferiet, men jag tänker inte ens öppna skåpet! Den står därinne o väntar på att jag ska äta den.. Men HA!! den kan glömma det :P

Nu ska jag dricka lite vatten o känna mig stolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0