Cambrigde

Hej :)

Som sagt så har jag tidigare skrivit att ni kommer att få följa mig genom en resa. Cambridge heter den. De flesta har hört talas om den och vet vad det är. Men jag ska berätta lite om den ändå :)

Cambridge är en viktminskningsmedod som verkligen funkar. Den är provad på Karolinska sjukhuset. Och det är många överviktiga som kör denna innan operation exempel.

Första perioden kör JAG (jag skriver jag eftersom det är olika på alla) "ren kur". Och då ska jag dricka 3 shakes om dagen och minst 3 liter vatten. Jag får dricka kaffe om jag vill, men då får jag dricka mer vatten eftersom kaffet är vätskedrivande. shakerna finns i olika smaker som vanilj, choklad, choklad med mint, jorgubb, banan, grönsakssoppa, svampsoppa, kycklingssoppa. Det finns även gröt.
Detta ska jag köra i tre veckor i streck. Sen ska jag se hur mycket jag har gått ner. Jag ska väga mig på tisdag nästa vecka och då skriver jag ut hur mkt jag har gått ner.

Jag kommer att få Krilles fulla stöd och hjälp. Dom tre första dagarna kommer att bli jobbigast men han har lovat att hjälpa o stötta mig. :)

Så i morse drack jag min första shake vanilj. Den smakar som mcdonalds vaniljmilkshake. SKIT GOOOOD!! Sen har jag snart druckit 1 liter vatten! Jag har varit o kissat 3 gånger på 45 min. Det bara rinner ur kropppen!


Efter att man har gått den "rena kuren" så kör man ett program efter som är bra för mig att jag ska hålla vikten! Då ska jag börja motionera. men jag kommer att vara ute och gå ändå!! Ikväll lägger jag ut mina biverkningar och "min första dag" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0