åh herregud..

Fan vad jag har sovit dåligt i natt!!! Vaknat X flera!!

I morse när jag väckte Nova tänkte jag att fan va skönt nu när hon är frisk och det har blivit en vardag igen.. Men när Nova tittar på mig, är hennes ena öga igentäckt av var!!!!!!! ÅÅÅÅÅH! FAAAAAAN!! och det sa Krille med när jag rinde honom. Han får vabba denna vecka för jag kan ju verkligen inte. Jag måste ju vara i skolan o öva inför torsdag!!! på fredag kan jag vara hemma, om det fortfanande är skit med ögat.
Men Krille får ringa VC idag och säga att ögondropparna är slut..
Krille säger nu att ögat är svullet.. Kanske är för att hon har ögoninflamation.

Såå... nu får jag fixa det sista!!


Ja, vi får se hur detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0