Vilken hemsk vecka!

Hejsan.

Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit en hektisk, jobbig och tråkig vecka måste jag säga!!

Måndag: Skolan
Tisdag: Illamående, hemma! Skulle till konsulenten, men fick ett samtal om att min mormor var jättedålig så det blev sjukhuset i Karlstad. Kom hem ca:03.00 på natten
Onsdag: Åkte till sjukhuset igen. Var där ca: 10.00. Var hos mormor och träffade släkten som var där med. VÄLDIGT JOBBIG DAG!!! Älskade mormor! Åkte hem ca: 23.30
Torsdag: Var hemma och skulle åka till mormor vid ca:12.00, men fick samtal från min morbror att det var dags att komma in till sjukhuset för att säga farväl :( Usch!!! Kom in vid ca: 11.00. Mormor var lite piggare och pratade. Krille kom vid ca: 18.10. Mormor avled hos mig och Krille 18.24!

Mormor, jag vet att du har det bra där du är, med morfar och alla de du känner! Jag vet att du tittar ner på mig och ser att jag sköter mig! Jag vet att du alltid kommer att finnas kvar hos mig. Mormor, även om du inte finns levande på denna jord, så vet jag att du är med oss hela tiden. Du och morfar! Det skulle inte förvåna mig om ni sitter och löser korsord, morfar och du. Ni gör allt det roliga tillsammans som ni alltid har gjort! Du stickar och syr, morfar fiskar och samlar på saker! Jag fick med mig din leopard t-shirt hem från sjukhuset!! Den har jag luktat på hela helgen. Nu är den tvättad och jag ska ha den hos mig hela tiden. Vid min säng!

Du var en sån underbar person! Du ställde upp på allt och alla. Och du har tagit hand om mig sen jag var liten. Du såg alltid till så att jag hade det bra!
Mormor, jag saknar dig, jag älskar dig!! 



Eftersom allt hände med mormor denna vecka, så har jag inte kunnat följa min diet eftersom jag aldrig åkte till konsulten! Hann aldrig att veckoväga mig, så denna vecka har jag ätit mat och annat SKIT!! Men jag var hos konsulten i går, och den visade -1,9 kg. Å ändå har jag ätit massa onyttigheter med! Så jag har ju gått upp all vätska + ngt kg. Så jag är SKIT NÖJD!!!

Men idag har jag startat igen! Så jag är inne på vecka 2!! Hoppas bara att jag kommer in i Ketosen snart igen!!

Ska till tandläkaren snart! Sen blir det skola. Efter det blir det möte hos en familj med ett barn som ha Autism!! Ang: Mitt och Spellings projektarbete! Mötet börjar 18.00. Så jag är hemma sent idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0