Vecka 2- Onsdag

Godkväll!!

Vart lite på stan idag med Alicia som sagt! Kikade lite och gick till ett fik o drack kaffe. Blev såååååå jävla sugen på en dunderkebabtallrik! Men nej, jag åt ingen såklart.
Åker hem med bussen, går innanför dörren. Matosen från kebab o pommes skär in i hjärnan och genast börjar munnen GAPA efter denna rätt!! MEN.... jag åt inte ett smack!! Tror ni jag är stolt? Javisst är jag det;D

Efter att dom åt, gick Krille upp på vinden för att hämta ner mina gamla jeans. De har jag inte ens fått på mig över låren, MEN NU.......... Får jag på mig dom!! JIPPPPIIIIEEEE.. Fast de sitter lite taight! MEN JAG FÅR PÅ MIG DOM!! En vecka till kanske o sen sitter dom perfekt!! Men jag ska gå ner massor av kilon till!! Efter att jag är klar, ska jag smälla i mig en kebabtallrik... Haha!! Det är jag fan värd!!

Det låter lite konstigt från Novas rum, ska kika lite. Tror att hon möblerar om eller ngt!


Frukost: Choklad med mint
Lunch: Bananskake
Middag: Grönsakssoppa

vatten ca: 4 liter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0