Vecka 2- Måndag

Hejsan..

Idag var jag i skolan!! Efter skolan åkte jag o pappa till Farmor o farfar och fick födelsedagspengar :) Sen blev det möte med en familj ang vårat projektarbete. Jättemysig familj!

Nova vaknade klockan fem i morse, och sedan dess har det varit hi life!! Fast hon var på dagis idag!!

Så jag kom hem vid 20.00 i kväll. Så jag smygtittar på Fam Annorlunda och pluggar till provet i morgon! På onsdag har jag ett till prov!

Sen övningskörde jag lite med :) Gick skitbra!

Min dag har annars funkat bra!
Frukost: Varm choklad (shake)
Lunch: Kakao med mintsmak
Middag: Banan smak!

Shakar allihop!

Sen drack jag även ca: 3,5 liter vatten!!


JUSTE!!! Jag har dragit ut en tand med!! Visdomstand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0