spyunge!

hejsan!


I natt vaknade Nova vid elva. Hon fick ligga mellan oss, men det funkade inte, hon kunde verkligen inte ligga still! Gick in å la henne i hennes säng ist. då hör man bara hur hon ulkar inne från hennes rum. Krille går in, o vänder o ropar på att jag ska komma upp. HELA NOVA +SÄNG var nerspytt! Så Krille ställde Nova i duschen o jag bädda rent o slängde täcket i tvätten! Sköljde av alla sängkläder o starta en maskin tvätt! Vid ett spydde hon igen! Så det var bara att börja om! Så idag är hon hemma från dagis. Jag är i skolan eftersom jag har prov idag, så kan ja inte missa de. Har ett prov i morn med. jag tror inte att hon har magsjuka, för hon var mycket bättre idag o hon är inte lös i magen heller. Tror att hon har ätit för mycket! Så spyr hon inte idag eller börjar bajsa löst, så blir det ev dagis i morn,

Ställde mig på vågen i morse:) - 0,8 kg sen igår :) hihi! Hoppas på många KG denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0