Nova skriver!!

Hejsan alla glada och sura människor!

Tänkte att jag skulle skriva litegrann. Fick äntligen tid för lite data efter mycket tjat! Idag har jag varit på dagis och busat! Efter det kom min pappa och hämta mig och sen åt jag middag, borstade mina tänder och fick en pyamas! Sen har jag sprungit runt hemma med 6000 st böcker som jag vill att mina föräldrar ska läsa, men det slutar med att jag slänger boken på golvet, för den är ingen bra. Sen tar jag upp samma bok igen, för det kanske är en annan historia nu!

Sen vill jag bara berätta ngt mer som är himlans kul! Och det är att jag öppnar min klädgarderob och RIVER!!! ut alla kläder på golvet och sprider det så långt som möjligt. Sen skrattar jag när mamma upptäcker detta och fr springa runt och vika in alla kläder igen! SUPERKUL =) Ska nog göra det i morgon också! hihi.

I morgon är det fredag med. Sen är jag hemma med mamma och pappa hela helgen. Vi ska till farfar och Stina någon gång ihelgen. På Söndag ska mamma jobba, så då blir det inte! Men lördag kanske? Ska bli kul! Då ska jag dra Hunden Simba i svansen.. Nej, det vågar jag inte. Men Katten Maja kanske.. Om hon käkar upp mina nappar igen!

Annars är allt lugnt! Får jag inte som jag vill, så blir jag vansinnig! Men mamma och pappa verkar inte fatta att jag blir arg! För jag får ändå inte som jag vill.

Någon som jag älskar att göra är att göra saker som till exempel att klättra (speciellt på tvbänken o soffan), riva ut alla kläder, sprida ut skit överallt, slänga saker i toan samt stopa ner handen i toavattnet. Jag Älskar att bada, och jag älskar att ta sönder saker, samt slänga dem i golvet... Det är jag det!!

Nej, nu ska jag dricka välling och nanna för natten! I morgon blir det dagis!!

Puss och Kram Nova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0