Kass jag äe!!

Hejsan!

som vanligt är jag kass på att uppdatera!! Men har verkligen inte orkat!! Just nu så ha jag åkt på en förkylning som heter duga! Tur att Nova är frisk i alla fall! Hon har varit sjuk så det räcker detta året! Men nu är det min tur. Krille har en kraftig hosta med!

Var iaf hos konsulenten igår. 0,7 har jag gått ner så TOTALT 4,7 kg på 3 veckor i sträck! Men då har jag ju massa vätska i kroppen eftersom jag fick mensskitet! Men nu denna vecka ska jag förlora all vätska och redan i morse när jag vägde mej, har jag gått ner 0,9 kg på ett dygn! Superbra! Så denna vecka ska jag gå ner så jag har en ny startsiffra!! Sen är det inte långt kvar! Jag har inte mätt mig denna vecka heller, men ska göra det på söndag!

Ihelgen har jag fått jobba lite.. Rätt jobbigt med förkylningen, men det är bra för lite extrapengar behövs verkligen nu när vi ska flytta till ett hus! Sen måste jag ju ner till Ullared. Någon som är sugen?? Stina vill med iaf.

Nova ärlika busig o envis som vanligt! Naaaeej till allt. Och Oj när hon gr ngt fel! Mammas älskling! Kan äntligen sätta upp hennes hår i toffsar. Iaf lite provisoriskt! Men världens sötaste är hon iaf!

Var på klädbytardagen i söndags med. Fick hem lite byxor i strl 92 och en tröja i strl 86/92. Sen ett par PUMA skor! Nu är pappa glad. Juste, Krille kommer till mig och lämnar över en plastförpackning med dublolego. Han säger " Detta ville Nova ha, hon pekade på dem" Okej, tänte jag. Jag köper dem, men jag vet vem som kommer att leka med dem. Jo Krille!!! Min stoooora bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0