I skolan!

Hejsan!

Jag har blivit så seg att gå upp på morgonen nu förtiden! Krille är likadan! Men i morse ställde jag klockan en kvart tidigare så att jag skulle komma upp i tid. Men det hjälpte tydligen inte. tur att Nova vakna så hon fick upp oss :) I morse skulle hon sminka sig med mig! Men jag tyckte at hon inte behövde det. Haha. Då blev hon sur på mig, så hon tog en tops och tryckte in i örat! Lämnade henne på dagis och det gick bra som vanligt!

Har nyss gjort miljöprovet med. Gick sådär. Blir faktiskt förvånad om jag får G på det. Provet jag gjorde igår, fick jag iaf G på, fast jag vet inte slutbetyget på det än!

Min diet går kanonbra! Jag har inget sug efter något och jag tränar o dricker vatten, samt äter mina soppor. Jag har inte fuskat en enda gång under tiden jag dricker ren kur. Bara under de dagar som var när jag var på sjukan med mormor! Men de dagarna räknades inte.
Det fanns hur mycket goda fikabröd o dylikt, men jag smakade inte ens en smula! Tror ni att jag är stolt!

Älsklingen min sa igår när jag kom hem att det verkligen syns i ansiktet att jag har gått ner:) Å då blev jag skitglad!

Efter skolan ska jag o Alicia ner till stan och kika lite. Dricka en kopp kaffe och glo iaffärer. Drömma sig in i småstorlekarna på kläderna :) Snart är jag där igen!!!

Nova hon bara växer o växer. Mammas ÄLSKLING!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0