Dålig uppdatering!

Hejsan!

Tänkte inte skriva allt för mycket om vikten i detta inlägg. Känner ju att det äe bara de jag bloggar om!.
jag kan berätta lite smått varför jag inte har bloggat. Och det är för att jag inte har orkat!

Nova är på dagis idag! Mammas ögonskatt. Hon har haft en sån trälig hosta! Men den är bättre. Sen har hon inte ätit så bra heller:(. Men nu sluffsar hon i sig! Nova sprinegr runt hemma och säger "tikki tikki wauwa" Vet e fan vart det kommer ifrån, men söt är hon iaf. Sen säger hon "men neeeeejääää" till allt med. skitungen! I morse när jag tog på henne overallen så gav hon mig en förklaring som heter duga. på hennes eget språk! Det var som att "Så där vet du att du inte får göra mamma" förklaringen. Sen fick jag en puss! Sen kallar hon Krille för mamma och mig för pappa. Sen skrattar hon efter! Hon kan sjunga imsevimse spindel. Iaf med kroppsrörelser:) VÄRLDENS UNDERBARASTE!!

Idag är Mormors dödsannons med i tidningen. Heter det dödsannons? Skumt ord! Så fin så! Älskade underbara mormor! datum o tid för begravning är också satt! Tänker på henne så fort jag hör eller ser något som påminner, vilket det gör nästan hela tiden! Men allt funkar bättre nu! Hon är det sååååå bra nu tillsammans med Morfar och alla andra hon kände! Sen tittar hon ner på oss. Så vi får se till att vi inte hittar på ngt jävligt bara! Älskar dig mormor!!

Sitter iaf i skolan! Sen ska jag hem till Sofia A. Aslänge sen jag träffa henne. Det ska bli mysigt!

Vi ska sälja vårat radus iaf. Har tingat ett hus :) Ååååh!

Grattis Freja och Patrik till erat giftemål. <3

Okejdå, lite om vikten! Har gått ner 5.1 kg nu sammanlagt! det märks på kläder o sånt! Har ju som sagt mina gamla jeans. Och förhoppningsvis ska vi till Ullared snart så då ska det bli lite nytt för i vår, men någon mindre strl förhoppningsvis. Totalt har det försvunnit 10,5 cm på hela kroppen! Får se på sönda igen! Men nu har jag denna förbannade jävla skit vecka, så jag kommer att stå stilla på vågen eller gå upp, men då rasar jag i vikt nästa vecka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0