Snart kommer Nova hem :D

Hejsan!

Nyss varit på Ica och handlat ingedienserna till matlagningen ikväll som består av stuvade makaroner med falukorv. blev så sugen på det i går! Sen ska vi äta chokladkaka med vispgrädde till efterrätt :)

Var med svärmor till hova en sväng i morse. Hon skulle till banken och sen gick vi in på Hova konditori och hon köpte en skinksmörgos till mig och räksmörgås till Krille. Sen även två vaniljmunkar. Mums! Måste verkligen sluta med gottigheterna.

Nova ska få slottspuré ikväll, se om hon tycker om det.
Hon kommer hem snart. räknar ner minuterna. Jag ska pussa sönder henne. Så mkt jag saknar henne. Vet inte om jag ska gå in och läsa lite ur boken som jag håller på med.
Pappa, snälla NEJ! Den är verklighetsbaserad och är helt jävla sjukt. Han blev sexuellt uttnyttjad som barn av sin styvfar. Hans systrar med. Nu sitter han i fängelse för mord på styvfadern i självförsvar! Usch o FY säger jag bara.

Kan ni rekomendera en bra självbaserad bok ? Tycker om att läsa de böcker. Även om en del är hemska som as!


Nej, nu ropar boken. Uppdaterar i kväll när min trollunge har kommit hem!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0