En uppdatering igen!

Hejsan!

Jag är inte så bra på att uppdatera! Men jag funderar starkt på att börja blogga igen.
Idag är jag själv hemma. Min älskade Nova är hos sin farfar och Stina idag. Saknar henne så!

Lite fakta om henne nu när jag inte har uppdaterat om henne!

Nova är 5 månader nu!
Väger:8180gram
Längd:66cm lång
Hon leker med sina leksaker och försöker sätta sig upp. Har vänt sig från mage till rygg 1 gång  och har fått två söta små tänder i underkäken! Favoritmatr är banangröt med katrinplommon. favoritefterrätt är päron´o hallon puré. Annars äter hon ersättning babysemp 2.
Ska snart börja med majsvälling när hon är 6 månader. Hon sover ganska bra om nätterna. vaknar 1-2 ggr för det mesta då hon har tappat nappen eller vill ha lite mat! Ska även lägga in lite bilder så ni får se hur hon har växt!

Jag fick en fråga om varför jag ligger på soffan!
Svar: Jo, för att jag fick förlossningsdepression och kunde inte fo ro i sängen. Kristoffer ( pappa till Nova) var hemma i två veckor medans jag fick hjälp för detta! Men nu har jag börjat sova i sängen igen. Kan hända att jag lägger mig i extra sängen om jag blir för orolig!


Annars är allt bra! ska börja skriva mer nu! Kommentera gärna ni som läser! så jag får se vem som följer min blogg. det hade varit kul!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med förlossningdepresion? Varför blir de bättre om du soffer på soffan ;P hehe..

2010-03-25 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0