ULTRALJUD <3<3<3

Hejsan..


I går var en utav mina lyckligaste dagar (Ögonblick).
Jag fick se min älskade bebis. Det är en envis prick. Ville inte ligga still när barnmorkan skulle mäta skallen. Så söt-
Allt var jätte bra. Och vi vet vad det blir En FLICKA!! ej 100%. och jag är världens lyckligaste, för att hon mår bra. Hon drack fostervatten och hade händerna för ansiktet och så underbart.. Nu vet jag att jag har ett liv där inne. Och jag kan verkligen inte låta bli att att le. För jag har sett henne nu.

Ska ta en fika med Emma idag. Måste få prata om bebisar. Det är inte många man kan prata med. Speciellt inte med någon som inte har barn, för man kan nog inte förstå hur jävla sjukt underbart det är. jag kunde i alla fall inte det när jag inte väntade barn.

Var på IKEA med och handlade för 4900kr. Och det blev mest till lilla Nova.
Vi köpte en säng, skötbord, garderob och en hylla. I samma serie.
Se köpte vi småsaker som skötbordsunderlägg, små plastbackar, täcke och kudde, påslakan med örngott. och lite annatt smått och gott. Lite ljus och ljusstakar till oss själva. och påslakan med. haha.

Nu e jag i alla fall i skolan och ska fortsätta med vårat tråkiga arbete. Har bara bakrunden kvar att skriva. Fast min lärare håller på att titta igenom mitt arbete nu. så vi får se om jag ska göra mer. USCH!!

Kram Caroline och Snuttan!!


Kristoffer, du kommer verkligen att bli världens underbaraste pappa!!! Jag älskar dig så du anar inte <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis ! Fan vad skoj. Jag längtar tills jag får träffa dig med den lilla tjejen . Lycka till med allt. Hälsa Krille. Saknar dig ! Puss & Kram Mona , Jimmy

2009-05-12 @ 15:21:21
URL: http://moonajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0