Snart pizza med älskling

Sitter i skolan och glysar.. Snart färdig med detta fina arbete.. :)

Igår var jag på stan en sväng. Träffade Emma och snuttan och Sara med hennes dotter Michelle. Trevligt :)

Nu kommer älskling och hämtar mig. ska äta pizza.. uppdaterar snart..


UPPDATERING..

Hej igen. Jag hade precis skrivit en hel uppsats så TYPISKT råkade jag radera skitet..blir så trött.. så nu skriver jag inte alls mycket..

Jag mår i alla fall bra. Bebis med. hon har rört sig som fan i dag. och som jag säker inte har skrivit så ligger jag en vecka före än vad vi räknat. så det blir nytt datum. 18 oktober. :D. så nu e jag i vecka 17+2 :) Har även fått en ny tid till barnmorskan när jag går in i vecka 26. den 6 juli. En evighet, men det går fort:)

Nu ska jag umgås med älskling :)

Kram C

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Just nu säljer jag ut mina teckningar för halva priset! Det finns både på kändisar och mixade motiv :-)

2009-05-13 @ 11:32:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: sara - michelles mamma <3

Ja de var trevligt igår :D får göras om sen hehe :P hoppas de är bra med er o lillan i magen :D

2009-05-13 @ 18:31:16
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0