Skolan och utan babe

Hejsan :)

Sitter i skolan. alla andra har idrott, fast inte jag , Mohahah.. ska plugga mina MEGA uppgifter. Omvårdnad och samhäll med svenska. Jises.
 Är typ gör hungrig med jag pallar inte äta ngt. finns inget att äta med. och är kaffe sugen . ingen kaffe i morse.

Igår köpte jag två nya skor, en ny väska och massa städgrejer på ÖB. hehe. Älskling köpte en film som var skit skrämmig. Usch.
han åkte i morse. gillert inte. men är illa tvungen. tur att han inte är långt från mig. 8 mil bara.


Vecka 17+2 idag. BARA EN VECKA KVAR TILLS ULTRALJUD och jag längtar. vill se min bebis. Jag mår bra. magen växer och det spänner. kliar som as på magen med. och har börjat springa på toa stup ikvarten igen. jag har inte gått ner mer i vikt utan jag stårt fortfarande kvar på samma. äter bra och så nu med. mår inte illa längre. SÅ SKÖNT så att det inte är sant. Fan jag har snart gått halva tiden. det har gått rätt fort ändå. fast nej.. bebisen rör sig ibland, så att jag känner alltså. det var mycket värre de första dagarna jag kände bebisen. men inte nu. 23 veckor kvar nu. VAD LÄNGE'


Nu ska jag plugga. ha d  bra..

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0